2008年11月4日星期二

老母進行曲

就是愛lomo! 最近留意到一本算係唔錯嘅lomo入門書籍。佢不但記錄d簡單入門技巧,而且有介紹唔少不同類型嘅lomo相機,睇到我眼都大埋!幾乎忍唔住要去kino掃翻一本,售價祗係馬幣52蚊!書里頭不但有簡單lomo入門方法,而且好具體featuring唔同種類嘅lomo相機,例如想玩下四格,八格,超廣角度,或者係顛覆色彩都應有盡有..感覺真係鬼死咁盞!

最近真係超想買翻部LC-A ,點鬼知去folio & room 睇都已經賣到斷市!真係咁鬼死多lomo腳咩??之前玩開部holga認真係玩上癮喇!不過就鬼死咁麻煩要自己調動菲林,好話唔好聽一個唔小心就會搞到d相片重疊晒。睇嚟都係時候要嘗試下更有挑戰性嘅LC-A喇!或者你會覺得點解好哋哋有部dc唔用,要去嗮d咁嘅錢沖印菲林嚄?皆因lomo嘅特殊影像同意念,可以完全表達出與眾不同嘅影像表現!

順便俾大家認識一下lomo family, 睇下佢哋d盞鬼功能!

a. LC-A (LC-A+) LOMO傳奇的經典相機
b. Holga:最簡易、最多樂趣的的120相機
c. Smena 8m:完全手動的入門LOMO相機
d. Fisheye:世界最便宜的魚眼相機
e. Super Sampler:如同四格電影般的超有feel相機
f. Action Sampler:動態的田字遊戲機
g. Colorsplash:玩弄光影與顛覆色彩的相機
h. Frogeye:水下四米也要LOMO
i. Horizon:超廣角的無限魅力
j. Oktomat:讓你動起來的八拍
*收藏中 *期待中

10 条评论:

V-Keng 说...

其实我对相机都几有兴趣,如你所讲架机价钱OK嘅话,我都想搞下。

territerrible 说...

a. LC-A (LC-A+): LOMO傳奇的經典相機
b. Holga:最簡易、最多樂趣的的120相機
d. Fisheye:世界最便宜的魚眼相機
e. Super Sampler:如同四格電影般的超有feel相機
Horizon:超廣角的無限魅力

呢几架。。係我杯茶。。。

keon 说...

貪心d買晒全部!

SIK 说...

强人,竟然用广东话式写Blog。
佩服佩服。。。

territerrible 说...

reply keon: 有钱嘅话睇我会唔会~:P

V-Keng 说...

几时带我去影D LOMO 相??

keon 说...

咁要睇你幾時帶靚女俾我影

keon 说...

>sik 謝謝..

V-Keng 说...

强人就好,唔好奸人。

territerrible 说...

reply v-keng: 金句金句!哈哈哈!