2008年11月21日星期五

單調?

今日終于收到從香港空運過來嘅魚眼相機二代 (fisheye2)
效率認真高,訂貨至送貨日期祗不過係短短嘅三日..
香港人辦事效率亦真夠快!

換句話嚟講可以體驗一下魚眼帶來嘅樂趣,
剛上手真係感覺有d唔慣
可能已經習慣了外形比較死板嘅holga呱~
接下來拍d嘢就唔會咁鬼死單調..

講真嘅竟然短短半年內敗咗兩架lomo相機..
感覺真係有點愕然..
可能已經毒到病入膏盲嘅現象
敗家雖然夠恐怖..but film is never die!!!

8 条评论:

territerrible 说...

果然係个有钱艺术家。。敬仰敬仰。。

V-Keng 说...

后生仔,搞老母,
老母机,影相YEAH,
效果靓,感觉好。

keon 说...

>terrible: 論藝術,仲唔夠你個皮嘢..
>v-keng: 你隊詩都有一手嚄~

territerrible 说...

等我嚟隊下先。。

讲老母,你最好
论角度,你做到
三五部,当细数
咁嘅宝,咪走宝

V-Keng 说...

淫诗对恋,我拿手。
呃呃氹氹,无失手。
星驰金句,无得黎。
靓女姑娘,咪走鸡。
天生我才,必有用。
牛头马面,另转面。
系威系势,你只知。

静鸡鸡上。

Kelvin 说...

這樣還好
我今年敗了8台。。。。

keon 说...

>wen 真的假的?看來是要為相機打工了 hehe

Kuan 说...

我那時候也是一、兩個月內先後買了兩台LOMO,
第一台是Super Sampler,
第二台就是LC-A。