2009年6月4日星期四

快鐵在我門口

如果講一個發達嘅地區總離不開完整嘅交通設施一點都不為過。有完整嘅交通就可以令人民通行無阻,去咩地方都咁方便。毫無疑問,以上講嘅都唔係在馬來西亞可以睇到嘅情況。如果你要在雪隆地區活動,不但會面對嚴重嘅交通柱塞,甚至乎想逃過車龍轉去搭公共交通工具嘅理由都沒有。皆因本地嘅公共交通設備水平處于十分落后狀態。

在2000年嘅今日好多先進發達國家已經不再依靠汽車代步嘅習慣,佢地嘅人民能夠享有一流嘅公交設施。簡單嚟講每個人只有係步行到外通過公共交通工具,如快鐵,火車,甚至乎巴士就能夠南上北下了。舉例..日本嘅東京市係世界上最繁忙嘅城市之一,人口也處于十分頻密狀態。如此嘅一個大都市公共交通規劃方面絕對稱得上係完整無缺。

在東京大街上只要係口袋有零錢絕對唔怕會有去唔到嘅地方,反之在我國設備唔完整之余甚至乎有錢也寸步難行。歸咎到底係馬來西亞人從來沒將公共交通嘅課題嚴厲睇待,十年前如此,十年後也係如此。

馬來西亞有輕快鐵系統,背負著雪隆一帶上班族嘅使命。簡單嘅路線圖可以清晰察覺原來有好多地方係想去卻去唔到的,如,雙威鎮,梳邦鎮, 蕉賴鎮, 蒲種鎮, 以及白沙羅鎮。呢d地方都係人口頻密而且充滿商機嘅地方,點解到咗十年後嘅今日才突然發覺應該將呢d地方都納入輕快鐵到達嘅路線呢?落后之舉好明顯呼之欲出了。你都咪話唔信?睇下你咪知分別囖~
頻密嘅東京快鐵路線圖,好明確嘅指示沒有任何到不到嘅地方~

相比之下吉隆坡嘅路線圖係如此疏離,原來我國嘅公交設備系統係咁簡單又膚淺。

日本子彈火車,速度极限最高时速405公里。型哦~!

紙蛋火車..

10 条评论:

V-Keng 说...

我对大马政府已经唔乜期望,
只希望佢生生省省,
如果要佢做到日本咁交通发达,
应该唔可能。
知期望佢接下嚟嘅交通发展唔再係向住马来区嚟开发。

Florence 说...

比较起来我地国家嘅快鐵路線圖真係好.......zzz..哈哈..但係好过冇啦~我地呢D普通人民怨唔得几多嘅啦..

keon 说...

>勁哥
馬來西亞
從潮流到交通無一幸免
都係咁落後~

>flo
哈~總知要求低d就係啦

territerrible 说...

馬來西亞攞條毛嚟同日本比!
人家至少先進五十年有多!

V-Keng 说...

keon, 你講得NGAM,
所以MALAYSIA 有咩潮野我地就搞咩。。
興Friendster 搞Friendster
興Facebook 搞Facebook。
Am I Rite...
現實生活落后唯有係網絡追返。。
Terri 你話Correct 無?

keon 说...

terri連facebook都冇。。
佢點答你嚄~呵呵

Florence 说...

keon我唔认为你要求低咯...哈哈...如果係就不会係呢都sann啦XD...

係咯terri连fb都冇玩~咁要讲佢係網絡上out咗..定係话現實生活变落后係冇得可靠網絡追返呢?

territerrible 说...

咩係Facebook嚟?食得架?哈哈

恕我直言。。我份人對呢啲網上交際嘅網站冇乜興趣,亦都唔會嘥時間去玩。。俾我揀,情愿攞啲時間去惗下啲新嘢同點賺錢好過。。哈哈

可能你啲會覺得我out。。但我身邊一樣有唔少朋友冇玩。。咁我啲咪好落后?面臨淘汰邊緣?但個個咪一樣工照返,舞照跳。。哈哈

玩就潮?唔玩就out?
興唔興,潮唔潮。。見仁見智啦

keon 说...

>阿佛
間唔中要對自己有d咁多要求都唔算過份呱~哈哈

>冇玩fb嘅terri
有fb唔一定係潮爆
不過有玩開fb嘅就行出街招牌壓死一萬幾千人咁啫~哈

V-Keng 说...

其實都唔可以話係潮唔潮,
呢個FB係以家呢個網絡其中一個可以話係必需品。
因為佢係向住無國界嘅擴散更。