2008年12月19日星期五

近打1881

唔知道你最近有冇留意一部屬于本地制作嘅武術電影“近打1881”。聽講呢部電影獲得嘅評價唔係幾理想,皆因真係有d所謂“上車”嘅感覺。抱住支持馬來西亞電影嘅心態,都不妨可以買飛入場支持下..之不過睇完就唔好呻嚄!整部電影剪接同故事都缺乏流暢感,武打方面還可以有更進一步嘅空間,如果要同香港武術電影相提并論真係仲要花上好幾十年嘅功夫喇~

導演係以拍MV為主嘅何志良領軍,毫無疑問整部電影節奏流程真係有d猶如穿插在MV里頭。至于演員與演技方面都算還可以接受。雖然有加插d咁多電腦動畫襯托,卻有些少令人覺得有弄巧反拙嘅感覺.. 其實拍一部電影的確唔容易,更何況係一部以武打為主題嘅電影就更加要講求節奏感。

不過無論如何都係馬來西亞電影里頭嘅新穎嘗試,惡評如潮嘅同時都應該要俾多d鼓勵同埋支持,咁樣更好嘅作品就會呼之欲出~

6 条评论:

philiuzion 说...

到了戲院才決定要看甚麼電影。泰國的“Hormones” 我有興趣。可是後來我也是持著支持本土片的心態進了戲院看“近打”。可是這部電影真的缺少誠意咯。戲裡頭“回想他們遭遇”的那幾幕只是換了黑白,剪接也沒有地讓你重複看多一次。我把這些稱為“filler”。拿來填補,這裡真的不成熟。還有血賤的那些特效,坦白說,每當這些特效出現時,我都忍不住偷笑。p/s:我很好奇我前排的馬來人看了是甚麼感覺呢。

territerrible 说...

本地制作。。好睇极有限。。
我比较期待“葉問”。。

V-Keng 说...

本地嘅电影太多限制要打入国际市场,慢慢等。。。

keon 说...

>phi 我也有同感,就有一些缺乏成熟的電影。 馬來人應該看得還蠻過癮的,哈哈..

>terri 國貨冇好野,早知睇葉問~

>keng 就算冇限制都做唔出咩好戲..

西門小弟 说...

他们的喷血特效,简直不行!

keon 说...

>西門 想不到你竟然是捧場客...我看了也想吐血。