2009年1月12日星期一

熱。沙灘與菲林

早前在檳城老母展嘅最后行程, 在batu feringgi 謀殺菲林的最后沖刺..(相隔兩個月終于有錢develop~) 第一次咁熱嘅天氣下又咁都人一齊shooting, 認真有趣~雖然影得唔係幾好..呵呵

2009年1月6日星期二

葉問(民族情緒篇)

葉問,一部以傾述已故一代宗師嘅武打電影。由武功了得嘅殷子丹掛帥,可睇程度都唔洗點多講喇~無論係武指與動作(洪金寶)都係咁揮灑自如,睇到眼都幾乎凸鬼晒。正如其它武術電影一樣,除了武打方面要講究也少不了注入些少民族情緒。

何謂民族情緒? 就係當你睇到我地中國人個拳頭一捶一捶咁wui向d日本仔(係咪咁抵打?),就算係短短幾幕都覺得莫名興奮。全因觀眾想睇嘅純粹唔係武打電影咁簡單,換言之睇到拳拳到肉之余也可以感受到中國人自強不息嘅氣息,帶點激勵效應!

電影里頭唔算完全傾述葉問嘅真實故事,簡單嚟講純屬有點虛構。或者編劇太著重主角打得絲毫無損而忽略了觀眾猶如觀賞一部如同marvel comic d英雄咁鬼死犀利 (一個抽十個?群拗你都死喇~)。任何完美嘅事與物都有其長短之處,我相信就好似睇電影一樣..唔會幕幕都係高潮,評價嘅好與壞都係見仁見智~